Predstečajni i stečajni postupak – novine u zakonskoj regulativi

Cilj najnovijih izmjena i dopuna Stečajnog zakona (“Narodne novine” br. 71/15., 104/17., 36/22.), jest omogućiti da održiva poduzeća i poduzetnici u financijskim poteškoćama imaju pristup učinkovitim nacionalnim okvirima za preventivno restrukturiranje koji im omogućavaju nastavak rada, navodi se u Konačnom prijedlogu Zakona o izmjenama i dopunama.

Iako je predstečajni i stečajni zakonodavni okvir u proteklih nekoliko godina u Hrvatskoj značajno poboljšan, među sudionicima tih postupaka i dalje prevladava mišljenje kako je sadašnji stečajni sustav još uvijek opterećen nepotrebnim formalnostima i kako stečajni postupak zna trajati poprilično dugo, što može spriječiti efikasno restrukturiranje održivih dužnika te očuvanje već stvorene vrijednosti.

Odgovor na pitanja je li zakonodavac ovim značajnim izmjenama predstečajnog i stečajnog postupka, koje broje preko stotinu članaka, ostvario postavljeni cilj i što je sudionicima u gospodarskom poslovanju za očekivati nakon ove novele, saznajte od naših cijenjenih predavača na pravnom praktikumu 29. travnja 2022.!

TEME

  • Direktiva o restrukturiranju i nesolventnosti
  • Rano upozoravanje dužnika i pristup informacijama
  • Dužnosti direktora odnosno uprave društava u slučaju vjerojatnosti nastanka nesposobnosti za plaćanje
  • Prijedlog za pokretanje predstečajnog postupka
  • Rokovi u predstečajnom postupku
  • Ograničenje trajanja zabrane ovrhe u tijeku predstečajnog postupka
  • Prijava tražbina u predstečajnom postupku
  • Nova pravila o razvrstavanju vjerovnika u skupine
  • Nova pravila o glasovanju o planu restrukturiranja
  • Razlozi za obustavu predstečajnog postupka
  • Razlozi za uskratu odobrenja predstečajnog plana
  • Značajne promjene u radu stečajnih upravitelja
  • Mogućnost pokretanja stečajnog postupka nad dužnikom pojedincem
  • Novosti u pravilima o stečajnom planu

Kome je praktikum namijenjen?

Praktikum je namijenjen svima koji sudjeluju u gospodarskoj djelatnosti te odgovornim osobama u trgovačkim društvima, kao i svima koji unutar svojeg zaposlenja obavljaju poslove naplate potraživanja.

Što Vam omogućuje IUS-INFO Pravni praktikum?

Sudjelovanje putem ZOOM platforme

  • Udobnost vlastitog prostora
  • Anonimno postavljanje pitanja predavaču
  • Profesionalna videoprodukcija
  • Aktivno sudjelovanje putem ZOOM platforme
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

 Sudjelovanje uživo

  • Ugodan ambijent
  • Razmjena iskustava s kolegama
  • Aktivno sudjelovanje u raspravi
  • Izravna interakcija s predavačem
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

COVID-19 i mjere opreza:

  • Zaštitne maske za sve sudionike
  • Prozračna dvorana i prilagođen raspored sjedenja
  • Dezinfekcijska sredstva

NAPOMENA:
Izravan prijenos omogućuje Vam ZOOM platforma koju možete koristiti u sklopu Vašeg web preglednika (Chrome, Firefox, Safari) međutim, za korištenje svih funkcionalnosti i bolju preglednost preporučuje se preuzeti i instalirati ZOOM platformu na Vaše računalo.

Ako već nemate instaliranu ZOOM platformu, poveznica za preuzimanje bit će Vam ponuđena prilikom otvaranja Pozivnice na praktikum koju ćete dobiti putem e-pošte prije početka događaja.

Premium pretplatnici IUS-INFO portala
700,00 kn + PDV (875,00 kn)
Standard pretplatnici IUS-INFO portala
790,00 kn + PDV (987,50 kn)
Za ostale sudionike
899,00 kn + PDV (1123,75 kn)
sudac Visokog trgovačkog suda i predsjednik Odjela za praćenje i proučavanje sudske prakse
sutkinja Visokog trgovačkog suda Republike Hrvatske
  • Prijava na događaj (online i na lokaciji)
    08:30 – 9:00
  • 1. dio
    9:00 – 10:15
  • Stanka
    10:15 – 10:25
  • 2. dio
    10:25 – 11:25
  • Velika stanka
    11:25 – 12:10
  • 3. dio
    12:10 – 13:25
  • Stanka
    13:25 – 13:35
  • 4. dio
    13:35 – 14:35

SPECIJALNE MJERE TIJEKOM SVJETSKE PANDEMIJE UZROKOVANE KORONAVIRUSOM
Tijekom perioda u kojem jesu i u kojem će biti na snazi specijalne mjere i preporuke donesene od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo zbog COVID-19, društvo Lexpera d.o.o. radi u skladu s tim mjerama te svoje poslovanje neprestano prilagođava i mijenja kako se mijenjaju mjere i propisi.

U skladu s time, društvo Lexpera d.o.o. prilagođava uvjete održavanja događaja sukladno mjerama za suzbijanje bolesti COVID-19.
U prostorijama gdje se održavaju događaji u organizaciji društva Lexpera d.o.o. postavljena su sredstva za dezinfekciju ruku, dostupne zaštite maske za sve sudionike te je raspored sjedenja prilagođen sukladno važećim preporukama HZJZ-a.

Preporuka je da svi sudionici nose maske tijekom trajanja događaja u organizaciji društva Lexpera d.o.o., pogotovo kada koriste zajedničke prostore (hodnike, recepciju, i sl.).

Preporuka je i mjera socijalnog distanciranja u svim zajedničkim prostorijama (sudionici moraju paziti na razmak od 1,5 m).

Kapaciteti dvorana nisu standardni, već prilagođeni tj. izračunati prema uputama HZJZ-a „sukladno definiranim kriterijima fizičke udaljenosti od 1,5 metra u odnosu na druge posjetitelje.“

Ponuda i posluživanje hrane i pića sukladno je uputama HZJZ-a. Iz tog razloga ponuda je skromnija, a prezentacija prilagođena.

Maksimalno vrijeme za sve pauze za kavu je 15 min, a za ručkove 45min.

O događaju
Imate li dodatnih pitanja?