Aktualnosti u sustavu javne nabave – zakonodavne novine i prikaz novina u praksi DKOM-a i VUS RH

Na IUS-INFO pravnom praktikumu, cijenjeni predavači, članovi Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave Danijela Antolković i Zvonimir Jukić, izložit će koje su najčešće pogreške pri izradi dokumentacije o nabavi te pri pregledu i ocjeni ponuda uz brojne primjere iz prakse nadzornih tijela. Više o detaljima na koje naručitelj osobito treba paziti prilikom pregleda i ocjene ponuda, upotpunjenja i pojašnjenja dostavljenih dokumenata te koje zamke treba izbjeći pri primjeni najvažnijih instituta u javnoj nabavi saznajte od predavača iskusnih u ovom području.

TEME

Aktualnosti u sustavu javne nabave, Danijela Antolković

  • Primjena UREDBE VIJEĆA (EU) 2022/576 od 8. travnja 2022. o izmjeni Uredbe (EU) br. 833/2014 o mjerama ograničavanja s obzirom na djelovanja Rusije kojima se destabilizira stanje u Ukrajini
  • Izmjena ZJN 2016 –žalbeni postupak, novine u postupanju, rokovi, izuzeća

Praksa DKOM-a – najčešće pogreške prilikom izrade dokumentacije o nabavi, pregled i ocjena ponuda, te značajni instituti u primjeni ZJN 2016, Danijela Antolković

  • Najčešće pogreške prilikom izrade dokumentacije o nabavi, te primjena načela javne nabave:
    • opis predmeta nabave i  tehničke specifikacije
    • propisivanje kriterija za odabir gospodarskog subjekta
    • propisivanje kriterija ENP
    • praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RHUvjeti sposobnost

Značajni instituti ZJN, Zvonimir Jukić

  • Značajni instituti ZJN s posebnim osvrtom na:
    • obvezni i fakultativni razlozi isključenja
    • samokorigiranje
  • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH

Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda, Zvonimir Jukić

  • Udovoljavanje opisu predmeta nabave i uvjetima iz tehničke specifikacije
  • Udovoljavanje kriterijima za odabir gospodarskog subjekta
  • Primjena propisanih kriterija ENP
  • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH

Kome je praktikum namijenjen?

Svim naručiteljima i ponuditeljima, obveznicima javne nabave, certificiranim osobama za provođenje postupaka javne nabave i onima koji sudjeluju u postupcima javne nabave, onima kojima su potrebni sati edukacije za produljenje certifikata, svima koji dolaze u dodir s propisima iz područja javne nabave.

Što Vam omogućuje IUS-INFO Pravni praktikum?

Sudjelovanje putem ZOOM platforme

  • Udobnost vlastitog prostora
  • Anonimno postavljanje pitanja predavaču
  • Profesionalna videoprodukcija
  • Aktivno sudjelovanje putem ZOOM platforme
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

 Sudjelovanje uživo

  • Ugodan ambijent
  • Razmjena iskustava s kolegama
  • Aktivno sudjelovanje u raspravi
  • Izravna interakcija s predavačem
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

COVID-19 i mjere opreza:

  • Zaštitne maske za sve sudionike
  • Prozračna dvorana i prilagođen raspored sjedenja
  • Dezinfekcijska sredstva

 

NAPOMENA:
Izravan prijenos omogućuje Vam ZOOM platforma koju možete koristiti u sklopu Vašeg web preglednika (Chrome, Firefox, Safari) međutim, za korištenje svih funkcionalnosti i bolju preglednost preporučuje se preuzeti i instalirati ZOOM platformu na Vaše računalo.

Ako već nemate instaliranu ZOOM platformu, poveznica za preuzimanje bit će Vam ponuđena prilikom otvaranja Pozivnice na praktikum koju ćete dobiti putem e-pošte prije početka događaja.

Za pretplatnike IUS-INFO portala
700,00 kn + PDV (875,00 kn) (92,91 € + PDV (116,14 €))

u cijenu je uključen ručak

Za ostale sudionike
750,00 kn + PDV (937,50 kn) (99,54 € + PDV (124,43 €))

u cijenu je uključen ručak

  • Prijava na događaj (online i na lokaciji)
    08:30 – 9:00
  • Aktualnosti u sustavu javne nabave
    9:00 – 10:30
  • Stanka za kavu
    10:30 – 10:45
  • Praksa DKOM-a – najčešće pogreške prilikom izrade dokumentacije o nabavi, pregled i ocjena ponuda, te značajni instituti u primjeni ZJN 2016
    10:45 – 12:15
  • Stanka za ručak
    12:15 – 13:00
  • Značajni instituti ZJN
    13:00 – 14:30
  • Stanka za kavu
    14:30 – 14:45
  • Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda
    14:45 – 16:15

SPECIJALNE MJERE TIJEKOM SVJETSKE PANDEMIJE UZROKOVANE KORONAVIRUSOM
Tijekom perioda u kojem jesu i u kojem će biti na snazi specijalne mjere i preporuke donesene od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo zbog COVID-19, društvo Lexpera d.o.o. radi u skladu s tim mjerama te svoje poslovanje neprestano prilagođava i mijenja kako se mijenjaju mjere i propisi.

U skladu s time, društvo Lexpera d.o.o. prilagođava uvjete održavanja događaja sukladno mjerama za suzbijanje bolesti COVID-19.
U prostorijama gdje se održavaju događaji u organizaciji društva Lexpera d.o.o. postavljena su sredstva za dezinfekciju ruku, dostupne zaštite maske za sve sudionike te je raspored sjedenja prilagođen sukladno važećim preporukama HZJZ-a.

Preporuka je da svi sudionici nose maske tijekom trajanja događaja u organizaciji društva Lexpera d.o.o., pogotovo kada koriste zajedničke prostore (hodnike, recepciju, i sl.).

Preporuka je i mjera socijalnog distanciranja u svim zajedničkim prostorijama (sudionici moraju paziti na razmak od 1,5 m).

Kapaciteti dvorana nisu standardni, već prilagođeni tj. izračunati prema uputama HZJZ-a „sukladno definiranim kriterijima fizičke udaljenosti od 1,5 metra u odnosu na druge posjetitelje.“

Ponuda i posluživanje hrane i pića sukladno je uputama HZJZ-a. Iz tog razloga ponuda je skromnija, a prezentacija prilagođena.

Maksimalno vrijeme za sve pauze za kavu je 15 min, a za ručkove 45min.

O događaju
Imate li dodatnih pitanja?