Naknada štete – Aktualna sudska praksa Vrhovnog suda Republike Hrvatske

IUS-INFO Pravni praktikum

Uživo ili on-line?

Izbor je Vaš!

TEME:

  1. Promjena Orijentacijskih kriterija i iznosa za utvrđivanja pravične novčane naknade neimovinske štete
  • na koje obvezne odnose se primjenjuje
  • određivanje naknade neimovinske štete
  • početak primjene
  1. Posebno o pravu na novčanu naknadu u slučaju smrti ili osobito teškog invaliditeta
  • krug ovlaštenika
  • trajnija zajednica života
  • naročito teški invaliditet
  • određivanje naknade štete
  • kumuliranje naknade neimovinske štete kod naknadne smrti oštećenika
  1. Naknada buduće štete
  • izvjesna buduća šteta
  • neizvjesna buduća šteta
  • zastara i dospjelost
  1. Naknada štete počinjene objavom informacije u mediju
  • načini popravljanja štete (novčana naknada, objava ispravka informacije, objava
  • isprike, objava pravomoćne presude
  1. Naknada štete kod ugovora o osiguranju
  • zastara regresnog zahtjeva osiguratelja (kasko i obvezno osiguranje)
  • nepoštene odredbe općih uvjeta osiguranja
  • regresni zahtjevi HZMIO i HZZO prema osiguratelju
  1. Pravo na naknadu štete za vrijeme izdržavanja kazne zatvora (pritvora) zbog smještajnih uvjeta
  • prenapučenost zatvora, osiguranje humanih uvjeta, visina naknade
  • praksa ESLJP

 

Što Vam omogućuje IUS-INFO Pravni praktikum?

Sudjelovanje putem ZOOM platforme

  • Udobnost vlastitog prostora
  • Anonimno postavljanje pitanja predavaču
  • Profesionalna video produkcija
  • Aktivno sudjelovanje putem ZOOM platforme
  • Prezentacija predavača
  • Video zapis cijelog događaja

 Sudjelovanje uživo

  • Ugodan ambijent
  • Razmjena iskustava s kolegama
  • Aktivno sudjelovanje u raspravi
  • Izravna interakcija s predavačem
  • Prezentacija predavača
  • Video zapis cijelog događaja

COVID-19 i mjere opreza:

  • Zaštitne maske za sve sudionike
    • Prozračna dvorana i prilagođen raspored sjedenja
    • Dezinfekcijska sredstva

 

NAPOMENA:

Izravan prijenos omogućuje Vam ZOOM platforma koju možete koristiti u sklopu Vašeg web preglednika (Chrome, Firefox, Safari) međutim, za korištenje svih funkcionalnosti i bolju preglednost preporučuje se preuzeti i instalirati ZOOM platformu na Vaše računalo.

Ako već nemate instaliranu ZOOM platformu, poveznica za preuzimanje biti će Vam ponuđena prilikom otvaranja Pozivnice na praktikum koju ćete dobiti putem e-pošte prije početka događaja.

sudac u Građanskom odjelu Vrhovnog suda Republike Hrvatske
Premium pretplatnici IUS-INFO portala
700,00 kn + PDV (875,00 kn)
Standard pretplatnici IUS-INFO portala
790,00 kn + PDV (987,50 kn)
Za ostale sudionike
899,00 kn + PDV (1123,75 kn)

SPECIJALNE MJERE TIJEKOM SVJETSKE PANDEMIJE UZROKOVANE KORONAVIRUSOM
Tijekom perioda u kojem jesu i u kojem će biti na snazi specijalne mjere i preporuke donesene od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo zbog COVID-19, FORUM Zagreb radi u skladu s tim mjerama, te svoje poslovanje postepeno prilagođava i mijenja kako se mijenjaju mjere i propisi.

Sukladno tome FORUM Zagreb za period od 11.05.20. pa do daljnjega propisuje COVID-19 uvjete poslovanja, a koji se odnose na segmente poslovanja iz postojećih Općih uvjeta koji su obuhvaćeni mjerama i to kako slijedi:

1. U cijelom prostoru centra postavljena su sredstva za dezinfekciju ruku, te važeće preporuke HZJZ-a.
2. Cijeli prostor kongresnog centra redovito se dezinficira i prozračuje prema uputama HZJZ-a.
3. Dvorane u kojima se održavaju događanja posebno se dezinficiraju i prozračuju za vrijeme svih pauza. Nakon ručka i pauza za kavu dezinficiraju se blagovaonica, hodnici, sanitarni čvorovi i dr.
4. Organizator događanja obvezan je na sam dan događanja provjeriti zdravstveno stanje svih svojih sudionika / gostiju na način da prikupi pismene izjave od sudionika. Preporuka je da također obavi mjerenje tjelesne temperature.
5. U slučaju potrebe (pojave bilo kakvih simpotma COVID-19) organizator događanja obvezan je dostaviti popis svih sudionika / gostiju s osobnim podacima.
6. Preporuka je da svi sudionici događanja nose maske tijekom boravka u našem centru (koje će si sami osigurati), pogotovo kada koriste zajedničke prostore (hodnike, recepciju, i sl.)
7. U centru se svakodnevno provode provjere mjera socialnog distanciranja u svim zajedničkim prostorijama (sudionici moraju paziti na razmak od 1,5m, posebno u blagovaonici prilikom posluživanja kave i ručkova)
8. Kapaciteti dvorana nisu standardni, već prilagođeni tj. izračunati prema uputama HZJZ-a „sukladno definiranim kriterijima fizičke udaljenosti od 1,5 metra u odnosu na druge posjetitelje.“
9. Ponuda hrane i pića, te posluživanje iste prilagođena je uputama HZJZ-a. Iz tog razloga ponuda je dosta skromnija, a prezentacija iste nije kao do sada.
10. Maksimalno vrijeme za sve pauze za kavu je 15 min, a za ručkove 45min.
11. Klijent mora dostaviti agendu događanja unaprijed kako bi se napravio raspored pauza za kavu i ručkova, te uskladio sa svim ostalim događanjima u centru. Nakon toga klijent dobiva odobrenje za agendu koje se mora pridržavati i/ili će biti zamoljen da korigira i prilagodi vrijeme pauza i ručka kako bi se mogla ispoštovati preporuka o distanciranju u blagovaonici.
12. U dvoranama je odobreno staviti vodu u bokalima ili bočice vode (gazirana/negazirana), te također razne grickalice isključivo u manjim originalnim pakiranjima (nikako ne u otvorenim zdjelicama) za svaku osobu i to neposredno prije početka predavanja ukoliko je isto posluženo svakom sudioniku od strane našeg osoblja ili osobe za posluživanje osigurane od strane samog organizatora događanja (koja je upoznata sa svim higijienskim uvjetima).

O događaju
Imate li dodatna pitanja?