Prava i obveze sudionika postupka zaštite prijavitelja nepravilnosti (zviždača)

Dana 23. travnja 2022. stupio je na snagu (novi) Zakon o zaštiti prijavitelja nepravilnosti (Narodne novine br. 46/22).

Njime je zamijenjen prethodni Zakon o zaštiti prijavitelja nepravilnosti iz 2019. i izvršeno usklađivanje sa Direktivom o zaštiti osoba koje prijavljuju povrede prava Unije.

No, pored toga što smo u obvezi primjenjivati novi Zakon i novu Direktivu, treba imati u vidu da je i praksa Europskog suda za ljudska prava o slobodi izražavanja i dalje aktualna i primjenjiva i u postupcima za zaštitu prijavitelja nepravilnosti.

Zbog toga je objedinjavanje svega prethodno navedenoga važno za svaku osobu koja sudjeluje u postupku prijavljivanja nepravilnosti.

Na praktikumu potražite odgovor na pitanja:

  • što su nepravilnosti i kako na njih utječe izostanak postojanja javnog interesa;
  • koje obveze poslodavcima i povjerljivim osobama nameće novi Zakon;
  • koje radnje odnosno propusti predstavljaju osnovu za prekršajnu odgovornost prijavitelja, povjerljive osobe, poslodavca…;
  • što je preporučljivo urediti općim aktom koji uređuje pitanja o zaštiti prijavitelja nepravilnosti;
  • koga imenovati za povjerljive osobe i njihove zamjenike;
  • kako se te osobe imenuju;
  • koja su njihova prava i odgovornosti;
  • kakav je pravni režim anonimnih prijava;
  • koje su granice obveze poštivanja poslovne tajne;
  • kako se sloboda izražavanja ostvaruje u sudskim postupcima u kojima radnici osporavaju sankcije poslodavaca zbog korištenja slobode izražavanja…

Što Vam omogućuje IUS-INFO Pravni praktikum?

Sudjelovanje putem ZOOM platforme

  • Udobnost vlastitog prostora
  • Anonimno postavljanje pitanja predavaču
  • Profesionalna videoprodukcija
  • Aktivno sudjelovanje putem ZOOM platforme
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

 Sudjelovanje uživo

  • Ugodan ambijent
  • Razmjena iskustava s kolegama
  • Aktivno sudjelovanje u raspravi
  • Izravna interakcija s predavačem
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

COVID-19 i mjere opreza:

  • Zaštitne maske za sve sudionike
  • Prozračna dvorana i prilagođen raspored sjedenja
  • Dezinfekcijska sredstva

NAPOMENA:
Izravan prijenos omogućuje Vam ZOOM platforma koju možete koristiti u sklopu Vašeg web preglednika (Chrome, Firefox, Safari) međutim, za korištenje svih funkcionalnosti i bolju preglednost preporučuje se preuzeti i instalirati ZOOM platformu na Vaše računalo.

Ako već nemate instaliranu ZOOM platformu, poveznica za preuzimanje bit će Vam ponuđena prilikom otvaranja Pozivnice na praktikum koju ćete dobiti putem e-pošte prije početka događaja.

 

Master pretplatnici IUS-INFO portala
485,00 kn + PDV (606,25 kn) (64,37 € + PDV (80,46 €))
pretplatnici IUS-INFO portala
776,00 kn + PDV (970,00 kn) (102,99 € + PDV (128,74 €))
ostali sudionici
970,00 kn + PDV (1212,50 kn) (128,74 € + PDV (160,93 €))
sutkinja Županijskog suda u Zagrebu
  • Prijava na događaj (online i na lokaciji)
    09:30 – 10:00
  • 1. dio
    10:00 – 10:45
  • Stanka
    10:45 – 11:00
  • 2. dio
    11:00 – 11:45
  • Stanka
    11:45 – 12:30
  • 3. dio
    12:30 – 13:15
  • Stanka
    13:15 – 13:30
  • 4. dio
    13:30 – 14:15

SPECIJALNE MJERE TIJEKOM SVJETSKE PANDEMIJE UZROKOVANE KORONAVIRUSOM
Tijekom perioda u kojem jesu i u kojem će biti na snazi specijalne mjere i preporuke donesene od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo zbog COVID-19, društvo Lexpera d.o.o. radi u skladu s tim mjerama te svoje poslovanje neprestano prilagođava i mijenja kako se mijenjaju mjere i propisi.

U skladu s time, društvo Lexpera d.o.o. prilagođava uvjete održavanja događaja sukladno mjerama za suzbijanje bolesti COVID-19.
U prostorijama gdje se održavaju događaji u organizaciji društva Lexpera d.o.o. postavljena su sredstva za dezinfekciju ruku, dostupne zaštite maske za sve sudionike te je raspored sjedenja prilagođen sukladno važećim preporukama HZJZ-a.

Preporuka je da svi sudionici nose maske tijekom trajanja događaja u organizaciji društva Lexpera d.o.o., pogotovo kada koriste zajedničke prostore (hodnike, recepciju, i sl.).

Preporuka je i mjera socijalnog distanciranja u svim zajedničkim prostorijama (sudionici moraju paziti na razmak od 1,5 m).

Kapaciteti dvorana nisu standardni, već prilagođeni tj. izračunati prema uputama HZJZ-a „sukladno definiranim kriterijima fizičke udaljenosti od 1,5 metra u odnosu na druge posjetitelje.“

Ponuda i posluživanje hrane i pića sukladno je uputama HZJZ-a. Iz tog razloga ponuda je skromnija, a prezentacija prilagođena.

Maksimalno vrijeme za sve pauze za kavu je 15 min, a za ručkove 45min.

O događaju
Imate li dodatnih pitanja?