Najčešće pogreške pri provođenju postupka javne nabave

NAJČEŠĆE POGREŠKE PRI PROVOĐENJU POSTUPKA JAVNE NABAVE – PRIPREMA POSTUPKA, IZRADA DON-a, PREGLED I OCJENA PONUDA TE DONOŠENJE ODLUKA U POSTUPKU JAVNE NABAVE S PRAKTIČNIM PRIMJERIMA IZ PRAKSE DKOM-a i VUS RH

Na IUS-INFO pravnom praktikumu, cijenjeni predavači, članovi Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave Danijela Antolković i Zvonimir Jukić, izložit će koje su najčešće pogreške pri izradi dokumentacije o nabavi te pri pregledu i ocjeni ponuda uz brojne primjere iz prakse nadzornih tijela. Više o detaljima na koje naručitelj osobito treba paziti prilikom pregleda i ocjene ponuda, upotpunjenja i pojašnjenja dostavljenih dokumenata te koje zamke treba izbjeći pri primjeni najvažnijih instituta u javnoj nabavi saznajte od predavača iskusnih u ovom području.

TEME

  • Najčešće pogreške pri pripremi postupka i izrade DON-a
    • Načela javne nabave
    • Tehničke specifikacije
    • Razlozi Isključenja (obvezni i fakultativni)
    • Uvjeti sposobnosti
    • ENP
    • Minimalne razine
    • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH
  • Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda
    • Provjera razloga isključenja
    • Provjera uvjeta sposobnosti
    • Primjena upotpunjavanja i pojašnjenja ponuda (čl. 293.)
    • APD – traženje/dostava, pojašnjavanje, nadopunjavanje (čl. 263.)
    • utvrđivanje niske cijene ponude
    • donošenje pojedinih odluka u postupku javne nabave (odabir/poništenje)
    • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH

Kome je praktikum namijenjen?

Svim naručiteljima i ponuditeljima, obveznicima javne nabave, certificiranim osobama za provođenje postupaka javne nabave i onima koji sudjeluju u postupcima javne nabave, onima kojima su potrebni sati edukacije za produljenje certifikata, svima koji dolaze u dodir s propisima iz područja javne nabave.

 

Što Vam omogućuje IUS-INFO Pravni praktikum?

Sudjelovanje putem ZOOM platforme

  • Udobnost vlastitog prostora
  • Anonimno postavljanje pitanja predavaču
  • Profesionalna videoprodukcija
  • Aktivno sudjelovanje putem ZOOM platforme
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

 Sudjelovanje uživo

  • Ugodan ambijent
  • Razmjena iskustava s kolegama
  • Aktivno sudjelovanje u raspravi
  • Izravna interakcija s predavačem
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

COVID-19 i mjere opreza:

  • Zaštitne maske za sve sudionike
  • Prozračna dvorana i prilagođen raspored sjedenja
  • Dezinfekcijska sredstva

NAPOMENA:
Izravan prijenos omogućuje Vam ZOOM platforma koju možete koristiti u sklopu Vašeg web preglednika (Chrome, Firefox, Safari) međutim, za korištenje svih funkcionalnosti i bolju preglednost preporučuje se preuzeti i instalirati ZOOM platformu na Vaše računalo.

Ako već nemate instaliranu ZOOM platformu, poveznica za preuzimanje bit će Vam ponuđena prilikom otvaranja Pozivnice na praktikum koju ćete dobiti putem e-pošte prije početka događaja.

Za pretplatnike IUS-INFO portala
700,00 kn + PDV (875,00 kn)

u cijenu je uključen ručak

Za ostale sudionike
750,00 kn + PDV (937,50 kn)

u cijenu je uključen ručak

  • Prijava na događaj (online i na lokaciji)
    08:30 – 9:00
  • Najčešće pogreške pri pripremi postupka i izrade DON-a

    Danijela Antolković, član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

    • Načela javne nabave
    • Tehničke specifikacije
    • Razlozi Isključenja (obvezni i fakultativni)
    • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH

    9:00 – 10:30
  • Stanka za kavu
    10:30 – 10:45
  • Najčešće pogreške pri pripremi postupka i izradi DON-a

    Danijela Antolković, član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

    • Uvjeti sposobnosti
    • ENP
    • Minimalne razine
    • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH

    10:45 – 12:15
  • Stanka za ručak
    12:15 – 13:00
  • Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda

    Zvonimir Jukić, član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

    • Provjera razloga isključenja
    • Provjera uvjeta sposobnosti
    • Primjena upotpunjavanja i pojašnjenja ponuda (čl. 293)
    • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH

    13:00 – 14:30
  • Stanka za kavu
    14:30 – 14:45
  • Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda

    Zvonimir Jukić, član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

    • APD – traženje/dostava, pojašnjavanje, nadopunjavanje (čl. 263)
    • Utvrđivanje niske cijene ponude
    • Donošenje pojedinih odluka u postupku javne nabave (odabir/poništenje)
    • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH

    14:45 – 16:15

SPECIJALNE MJERE TIJEKOM SVJETSKE PANDEMIJE UZROKOVANE KORONAVIRUSOM
Tijekom perioda u kojem jesu i u kojem će biti na snazi specijalne mjere i preporuke donesene od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo zbog COVID-19, društvo Lexpera d.o.o. radi u skladu s tim mjerama te svoje poslovanje neprestano prilagođava i mijenja kako se mijenjaju mjere i propisi.

U skladu s time, društvo Lexpera d.o.o. prilagođava uvjete održavanja događaja sukladno mjerama za suzbijanje bolesti COVID-19.
U prostorijama gdje se održavaju događaji u organizaciji društva Lexpera d.o.o. postavljena su sredstva za dezinfekciju ruku, dostupne zaštite maske za sve sudionike te je raspored sjedenja prilagođen sukladno važećim preporukama HZJZ-a.

Preporuka je da svi sudionici nose maske tijekom trajanja događaja u organizaciji društva Lexpera d.o.o., pogotovo kada koriste zajedničke prostore (hodnike, recepciju, i sl.).

Preporuka je i mjera socijalnog distanciranja u svim zajedničkim prostorijama (sudionici moraju paziti na razmak od 1,5 m).

Kapaciteti dvorana nisu standardni, već prilagođeni tj. izračunati prema uputama HZJZ-a „sukladno definiranim kriterijima fizičke udaljenosti od 1,5 metra u odnosu na druge posjetitelje.“

Ponuda i posluživanje hrane i pića sukladno je uputama HZJZ-a. Iz tog razloga ponuda je skromnija, a prezentacija prilagođena.

Maksimalno vrijeme za sve pauze za kavu je 15 min, a za ručkove 45min.

O događaju
Imate li dodatnih pitanja?