Kako pravilno koristiti osobne podatke u poslovanju + Radionica

VAŽNO:
PROMJENA LOKACIJE!

Novo mjesto održavanja: Hotel Sheraton
Ulica kneza Borne 2, Zagreb

Jedan od novih zahtjeva koje uvodi Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) je i obveza provođenja procjene učinka na zaštitu podataka (eng. Data Protection Impact Assessment – DPIA) u onim obradama osobnih podataka za koje je vjerojatno da će prouzročiti visok rizik za prava i slobode pojedinaca. Iako je Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP) objavila popis postupaka obrade za koje je nužno provesti procjenu učinka na zaštitu podataka, u praksi i dalje postoje otvorena pitanja o metodologiji i postupku procjene.

Događaj se sastoji od teorijskog dijela kojim su obuhvaćeni osnovni pojmovi i uvjeti za obvezno provođenje procjene učinka, vrste rizičnih obrada podataka i metodologija procjene, te praktičnog dijela u okviru kojeg se vrši procjena učinka na najčešćim primjerima iz prakse (npr. video nadzor i GPS praćenje radnika, profiliranje, biometrija, kombiniranje podataka iz više različitih sustava/izvora i dr.).

TEORIJSKI DIO

  1. Što je DPIA ili Procjena učinka na zaštitu podataka?
  • DPIA – definicija i značenje
  1. Kada i zašto poduzetnik treba provoditi DPIA-u ili Procjenu učinka?
  • Uvjeti obrade koji ukazuju na visoki rizik
  • Primjeri negativnih učinaka obrade na prava i slobode ispitanika
  1. Na koji način i tko u tvrtci ima odgovornost provoditi DPIA-u?
  • Metodologija procjene i matrica rizika
  • Odgovornosti voditelja obrade u postupku procjene
  1. Koje su obveze poduzetnika prema AZOP-u u slučaju Procjene učinaka?
  • Postupak prethodnog savjetovanja s nadzornim tijelom (AZOP-om)
  • Uloga službenika u postupku procjene

RADIONICA

IZRADA DPIA DOKUMENTA

  • Provođenje procjene učinka na primjerima iz prakse
    • GPS nadzor službenih vozila
    • Videonadzor službenih prostora

Kome je događaj namijenjen?

Događaj je namijenjen svim zainteresiranim stranama koje bi i inače sudjelovale u procjeni učinka na zaštitu podataka – službenik za zaštitu podataka, voditelj informacijske sigurnosti, zaposlenici iz IT odjela, voditelji poslovnih procesa (marketing, ljudski resursi, prodaja, korporativna sigurnost i dr.), ali i svima koji se žele profesionalno razvijati u području zaštite privatnosti i osobnih podataka.

Što će polaznici će naučiti?

  • definirati metodologiju procjene prilagođenu organizaciji,
  • odrediti potrebu i/ili prepoznati obvezu provođenja procjene učinka na zaštitu podataka,
  • voditi i sudjelovati u provođenju procjene učinka na zaštitu podataka,
  • identificirati i procijeniti rizike za prava i slobode ispitanika,
  • pripremiti izvješće o provedenoj procjeni sa svim obveznim elementima,
  • pokrenuti i voditi postupak prethodnog savjetovanja s nadzornim tijelom (AZOP).

Što Vam omogućuje InSOLVE interaktivni događaj?

Sudjelovanje putem ZOOM platforme

  • Udobnost vlastitog prostora
  • Anonimno postavljanje pitanja predavaču
  • Profesionalna videoprodukcija
  • Aktivno sudjelovanje putem ZOOM platforme
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

 Sudjelovanje uživo

  • Ugodan ambijent
  • Razmjena iskustava s kolegama
  • Aktivno sudjelovanje u raspravi
  • Izravna interakcija s predavačem
  • Prezentacija predavača
  • Videozapis događaja

COVID-19 i mjere opreza:

  • Zaštitne maske za sve sudionike
  • Prozračna dvorana i prilagođen raspored sjedenja
  • Dezinfekcijska sredstva

NAPOMENA:
Izravan prijenos omogućuje Vam ZOOM platforma koju možete koristiti u sklopu Vašeg web preglednika (Chrome, Firefox, Safari) međutim, za korištenje svih funkcionalnosti i bolju preglednost preporučuje se preuzeti i instalirati ZOOM platformu na Vaše računalo.

Ako već nemate instaliranu ZOOM platformu, poveznica za preuzimanje bit će Vam ponuđena prilikom otvaranja Pozivnice na događaj koju ćete dobiti putem e-pošte prije početka događaja.

 

pretplatnici InSOLVE portala
102,99 € + PDV (128,74 €) (775,98 kn + PDV (969,99 kn))
pretplatnici IUS-INFO portala
102,99 € + PDV (128,74 €) (775,98 kn + PDV (969,99 kn))
ostali sudionici
128,74 € + PDV (160,93 €) (969,99 kn + PDV (1212,53 kn))
glavni konzultant u društvu Horvath Wolf
  • Prijava na događaj (online i na lokaciji)
    09:30 – 10:00
  • 1. DIO
    10:00 – 11:30
  • Stanka
    11:30 – 12:00
  • 2. DIO
    12:00 – 13:15
  • Stanka
    13:15 – 13:30
  • 3. DIO
    13:30 – 14:30
O događaju
Imate li dodatnih pitanja?