GDPR u obradi osobnih podataka radnika

Neovisno kojom se djelatnošću bave, sve organizacije obrađuju osobne podatke svojih zaposlenika i suradnika.

Podaci zaposlenika obrađuju se u svrhe ispunjenja zakonskih obveza poslodavca, ispunjenja prava i obveza iz ugovora o radu, ostvarenja legitimnih interesa poslodavca i dr.

Obrada podataka zaposlenika započinje objavom oglasa za slobodno radno mjesto i prikupljanjem zamolbi zainteresiranih kandidata, a traje i nakon prestanka radnog odnosa. Za čitavo to vrijeme nužno je osigurati zakonitost obrade i primjereno štititi podatke, ali i privatnost zaposlenika.

Ova edukacija obuhvaća pregled obaveza iz GDPR-a u svim najvažnijim procesima obrade osobnih podataka i mnoštvo primjera i sudske prakse.

TEME

  • Pregled sudske prakse (ECJ, ECHR)
  • Pregled odluka i mišljenja AZOP-a i ostalih EU nadzornih tijela
  • Kada je legitimni interes poslodavca opravdan?
  • Evidencija aktivnosti obrade s primjerima
  • Odgovornosti službenika za zaštitu osobnih podataka
  • Obrada podataka u postupku zapošljavanja – natječaji, otvorene zamolbe, on line platforme, agencije za zapošljavanje
  • Posebnosti studentskog rada i učeničke prakse
  • Obrada podataka agencijskih radnika
  • Načelo transparentnosti – primjeri informiranja radnika kroz ugovor o radu, pravilnik o radu i druge akte
  • Prava radnika i bivših radnika – kako ih ispuniti?
  • Pod kojim uvjetima je dopušten nadzor radnika – kontrola prolaska, snimanje razgovora, GPS sustav, nadzor korištenja službenih mobitela, računala, e-pošte i interneta?
  • Video nadzor službenih prostora
  • Obrada posebnih kategorija osobnih podataka – podaci o zdravlju, invalidnosti, vjeroispovijesti, članstvu u sindikatu, rezultati psiho testa, potvrde o nekažnjavanju i dr.
  • Kada je obvezno provesti procjenu učinka na zaštitu podataka (DPIA)?
  • Procjena radnog učinka i ocjenjivanje radnika – je li ovo izrada profila?
  • Obrada biometrijskih podataka
  • Upravljanje apsentizmom
  • Obrada podataka radnika u EU projektima
  • Rad od kuće
  • Rokovi čuvanja osobnih podataka
  • Prijenos podataka u treće zemlje
  • Obveze radnika – čuvanje povjerljivosti, primjeri izjava i ugovornih odredbi
  • Primjerene mjere zaštite dokumentacije i IT sustava
  • Program edukacije i podizanja svijesti radnika o važnosti zaštite osobnih podataka
  • Zaštita osobnih podataka radnika u odnosu na pravo na pristup informacijama

 

Što Vam omogućuje IUS-INFO Pravni praktikum?

Sudjelovanje putem ZOOM platforme

  • Udobnost vlastitog prostora
  • Anonimno postavljanje pitanja predavaču
  • Profesionalna video produkcija
  • Aktivno sudjelovanje putem ZOOM platforme
  • Prezentacija predavača

 Sudjelovanje uživo

  • Ugodan ambijent
  • Razmjena iskustava s kolegama
  • Aktivno sudjelovanje u raspravi
  • Izravna interakcija s predavačem
  • Prezentacija predavača

COVID-19 i mjere opreza:

  • Zaštitne maske za sve sudionike
  • Prozračna dvorana i prilagođen raspored sjedenja
  • Dezinfekcijska sredstva

NAPOMENA:
Izravan prijenos omogućuje Vam ZOOM platforma koju možete koristiti u sklopu Vašeg web preglednika (Chrome, Firefox, Safari) međutim, za korištenje svih funkcionalnosti i bolju preglednost preporučuje se preuzeti i instalirati ZOOM platformu na Vaše računalo.

Ako već nemate instaliranu ZOOM platformu, poveznica za preuzimanje biti će Vam ponuđena prilikom otvaranja Pozivnice na praktikum koju ćete dobiti putem e-pošte prije početka događaja.

Premium pretplatnici IUS-INFO portala
700,00 kn + PDV (875,00 kn)
Pretplatnici InSOLVE portala
700,00 kn + PDV (875,00 kn)
Standard pretplatnici IUS-INFO portala
790,00 kn + PDV (987,50 kn)
Za ostale sudionike
899,00 kn + PDV (1123,75 kn)
glavni konzultant u društvu Horvath Wolf
  • Prijava na događaj (online i na lokaciji)
    09:30 – 10:00
  • 1. predavanje
    10:00– 11:15
  • Stanka
    11:15 – 11:45
  • 2. predavanje
    11:45 – 13:00
  • Stanka
    13:00 – 13:10
  • 3. predavanje
    13:10 – 14:00

SPECIJALNE MJERE TIJEKOM SVJETSKE PANDEMIJE UZROKOVANE KORONAVIRUSOM
Tijekom perioda u kojem jesu i u kojem će biti na snazi specijalne mjere i preporuke donesene od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo zbog COVID-19, društvo Lexpera d.o.o. radi u skladu s tim mjerama te svoje poslovanje neprestano prilagođava i mijenja kako se mijenjaju mjere i propisi.

U skladu s time, društvo Lexpera d.o.o. prilagođava uvjete održavanja događaja sukladno mjerama za suzbijanje bolesti COVID-19.
U prostorijama gdje se održavaju događaji u organizaciji društva Lexpera d.o.o. postavljena su sredstva za dezinfekciju ruku, dostupne zaštite maske za sve sudionike te je raspored sjedenja prilagođen sukladno važećim preporukama HZJZ-a.

Preporuka je da svi sudionici nose maske tijekom trajanja događaja u organizaciji društva Lexpera d.o.o., pogotovo kada koriste zajedničke prostore (hodnike, recepciju, i sl.).

Preporuka je i mjera socijalnog distanciranja u svim zajedničkim prostorijama (sudionici moraju paziti na razmak od 1,5 m).

Kapaciteti dvorana nisu standardni, već prilagođeni tj. izračunati prema uputama HZJZ-a „sukladno definiranim kriterijima fizičke udaljenosti od 1,5 metra u odnosu na druge posjetitelje.“

Ponuda i posluživanje hrane i pića sukladno je uputama HZJZ-a. Iz tog razloga ponuda je skromnija, a prezentacija prilagođena.

Maksimalno vrijeme za sve pauze za kavu je 15 min, a za ručkove 45min.

O događaju
Imate li dodatnih pitanja?